Fenerbahçe Emre Mor ile yollarını ayırdı
Yayınlanma:
Son Güncelleme
Fenerbahçe ile kontratı sona eren Emre Mor, Kopenhag'a gitti.
Fenerbahçe ile sözleşmesi sezon sonunda sona erecek olan Emre Mor ile ilgili dikkat çeken bir gelişme yaşandı.
EMRE MOR KOPENHAG'A GİTTİ
Yağız Sabuncuoğlu'nun haberine göre 28 yaşındaki futbolcu, İstanbul'dan ayrılarak Danimarka'nın başkenti Kopenhag'a gitti.
Okan Buruk iki futbolcuyu takımda istemedi: Kemerburgaz'a gelmeden kendinize kulüp bulunGalatasaray
Beşiktaş Jean-Philippe Mateta'yı istedi Crystal Palace 30 milyon euro bonservis çekti
Fenerbahçe'de görev dağılımı belli oldu! Barış Göktürk, Mahmut Uslu, Feridun Geçgel ve Cihan Kamer..
+4 kuralı için biçilmiş kaftan! Fransa'da 11 gol 9 asisti var
Galatasaray maçında boş kaleye atamamıştı! Fatih Tekke Zubkov'un yerine istiyor
Zaniolo haricinde Galatasaray'dan Udinese'ye bir oyuncu daha! Toplam rakam 14 milyon euro