Edin Dzeko'dan itiraf: Fenerbahçe'nin beni takımda tutma şansı vardı kulüp bunu tercih etmedi
Fenerbahçe'nin eski golcülerinden Edin Dzeko, "Dusan ile beraber iki harika yıl geçirdik. Son maçın protesto edilmesi gibi bir durum söz konusuydu. Biz de son maçta oynamak istemedik" itirafında bulundu.
Schalke formasıyla Bundesliga'ya yükselme sevinci yaşayan Edin Dzeko, Fenerbahçe'den ayrılma süreci ile ilgili açıklamalarda bulundu.
BENİ TAKIMDA TUTMA ŞANSLARI VARDI
Dzeko, "Geleceğin ne getireceğini asla bilemezsiniz. Fenerbahçe'nin beni takımda tutma şansı vardı. Kulüp bunu tercih etmedi, sebeplerini gerçekten bilmiyorum." ifadelerini kullandı.
DUSAN İLE SON MAÇTA OYNAMAK İSTEMEDİK
Dzeko, "Dusan ile beraber iki harika yıl geçirdik. Son maçın protesto edilmesi gibi bir durum söz konusuydu. Biz de son maçta oynamak istemedik. Oradaki iki güzel yılın bu şekilde sona ermesini istemedik. Kulüple birlikte bu kararı aldık." dedi.

HERKES O FOTOĞRAFI KONUŞTU AMA...
Takım yemeği ve tesislerde gerçekleştirilen veda süreciyle ilgili yöneltilen soruya da yanıt veren tecrübeli oyuncu, "Takımla birlikte son bir yemeğimiz vardı. Herkes bu fotoğrafın arkasında neler olduğunu konuştu. Ama bu bizim için önemli değildi. Önemli olan bütün takımın orada olmasıydı. Bu da bizim adımıza en güzel olanıydı." sözleriyle açıklamalarını tamamladı.
Oğuz Çetin, Bülent Uygun, Aykut Kocaman derken Fenerbahçe'de Dirk Kuyt bombasıFenerbahçe
Hakan Safi'den flaş açıklama: 1 sene içerisinde sonuçları göreceğiz
Fenerbahçe II. Aziz Yıldırım dönemi...
Yüksel Yıldırım'dan özellikle Hakan Safi'ye bomba sözler: Boş vaatler vererek...
Sadece bir kulübün ismini verdi: Benim için bir hayal mi? Cevap vermeyeceğim
TFF'nin 1 yıllık faaliyetleri ibra edildi