2-2'nin ardından Beşiktaş'ta ayrılık: Son maç çok teşekkür ederim Beşiktaş

Beşiktaş
2-2'nin ardından Beşiktaş'ta ayrılık: Son maç çok teşekkür ederim Beşiktaş

2-2 biten Ç.Rizespor maçından sonra bir paylaşımda bulunan El Bilal Toure "Son maç. Çok teşekkür ederim Beşiktaş" ifadelerini kullandı.

Süper Lig'in 34. ve son haftasında Beşiktaş, Rizespor ile deplasmanda 2-2 berabere kaldı.

EL BİLAL'DEN AYRILIK GİBİ PAYLAŞIM!

Beşiktaş'ta sezon başında kiralık olarak takıma dahil edilen El Bilal Toure bir paylaşımda bulundu.

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

El Bilal Toure'nin sosyal medya hesabından yaptığı paylaşım veda mesajı olarak yorumlandı.

2-2'nin ardından Beşiktaş'ta ayrılık: Son maç çok teşekkür ederim Beşiktaş - Resim : 2

El Bilal Toure paylaşımında, "Son maç. Çok teşekkür ederim Beşiktaş. Tüm zorluklara rağmen bu sezon değerlerle dolu bu formayı giymekten gurur duydum" ifadelerini kullandı.