Dursun Özbek Osimhen'in bonservis bedelini açıkladı: 100 milyon euroya neden vereyim?

Galatasaray
Dursun Özbek Osimhen'in bonservis bedelini açıkladı: 100 milyon euroya neden vereyim?

Galatasaray Kulübü Başkanı Dursun Özbek, Victor Osimhen için "Şampiyonlar Ligi'nde o seviyede bir santrfor 35-40 milyon Euro'dan aşağı değil! 40 milyonu bilinmeyene vermek mi yoksa bildiğimiz, gördüğümüz Osimhen'e 75 vermek mi?" ifadelerini kullandı.

Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, Victor Osimhen'in transfer sürecini A'dan Z'ye anlattı.

Dursun Özbek Osimhen'in bonservis bedelini açıkladı: 100 milyon euroya neden vereyim? - Resim : 1

CAMİANIN MUTLULUĞU BANA KEYİF VERİYOR

"Camia mutlu. O mutluluğu görmek bana keyif veriyor" diyerek şampiyonluk sevincini paylaşan Özbek, "Osimhen için cesur davrandınız" yorumuna şu sözlerle cevap verdi:

HİÇ BİLİNMEYEN BİRİNE 40 NEDEN VEREYİM?

"Paran olabilir ama inandığın davan için cesaret olacak. Benim için bu kararı almak zor olmadı. Abdullah Kavukcu beni aradığında hiç düşünmeden işi bitirmesini söyledim. Şampiyonlar Ligi'nde o seviyede bir santrfor 35-40 milyon Euro'dan aşağı değil! 40 milyonu bilinmeyene vermek mi yoksa bildiğimiz, gördüğümüz Osimhen'e 75 vermek mi? Şu an Osimhen'i satışa koysak kaç eder? 100'e vermem, neden vereyim?"

Başkan Özbek, Nijeryalı golcüyü övmeye devam etti:

"Osimhen bizi cesaretlendirdi. Hem prestij hem fayda olarak üzerine düşeni yaptı. İyi ki transfer ettik."