Şenol Güneş ve Ali Koç aynı davette bir araya geldi
ABD Ticaret Odası, Türkiye-ABD maçı öncesi Los Angeles'te dostluk daveti düzenledi. Davette Şenol Güneş ve Ali Koç da yer aldı.
ABD Ticaret Odası, Türkiye ile ABD arasında oynanacak Dünya Kupası maçı öncesinde Los Angeles'ın Marina Del Rey bölgesindeki bir otelde dostluk daveti düzenledi.
Geceye, Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak'ın yanı sıra spor ve diplomasi dünyasından çok sayıda isim katıldı.
Davette; eski Gençlik ve Spor Bakanı ve İzmir Milletvekili Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Türkiye'nin Washington Büyükelçisi Sedat Önal, eski Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç, eski A Millî Futbol Takımı Teknik Direktörü Şenol Güneş ile Chobani'nin kurucusu ve CEO'su Hamdi Ulukaya hazır bulundu.
Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu ise FIFA yetkilileriyle yaptığı toplantı nedeniyle davete katılamadı.
Davetin ardından Hamdi Ulukaya ve Ali Koç milli maçı birlikte aynı locadan takip etti.
Zeki Çelik kaptan olarak maça çıkmıştı! Sosyal medya hesabından paylaşım yaptı2026 Dünya Kupası
Emrecan Terzi Iğdır FK'ya transfer oldu
Göztepe Altınordu'ya talip oldu
Fenerbahçe Marsilya'da kamp kurdu! Greenwood için bir teklif daha
Beşiktaş GAIN gelecek sezon THY EuroLeague'de!
Şenol Güneş ve Ali Koç aynı davette bir araya geldi