Kahveci'den Montella'ya: Yendiğin maçtan sonra insanlara laf söyleme!
2026 FIFA Dünya Kupası'na ABD galibiyeti ile veda eden A Milli Takımımızın teknik direktörü Vincenzo Montella, yaptığı açıklamalarla dikkat çekti. Kontraspor yorumcusu Nihat Kahveci, İtalyan çalıştırıcıyı eleştirdi. İşte detaylar...
Nihat Kahveci, A Milli Futbol Takımı'nın ABD karşısındaki galibiyetini değerlendirdi. Kahveci, özellikle Vincenzo Montella ile ilgili çarpıcı sözlere imza attı.
"YARIN YOLLARIM!"
Bak! Son dakika golüyle 3-2 yendik, yarın yollarım. Ben bu kadar inat bir teknik direktör görmedim. Bu turnuvada bir şey oldu hocaya bu kadar değildi. Yarın yollarım, yarın yollarım!
"NEDİR BU AÇIKLAMA!"
Hak ediyor. Hala laf sokuyor. İstatistikler, istatistikler... Fatih Terim hoca bunu dedi, bunu dedi... Onu aradım bunu aramadım... Dünya Kupası'nı kazanırız, kazanmaya gidiyoruz... En karakterli jenerasyon... 62 şut attık... Kader kısmet, Allah nasip etmedi... Nedir bu kadar açıklama ya!