Ange Postecoglou: Türkiye galibiyetten memnun ama kendine çok kızacak!
Yayınlanma:
Son Güncelleme
Avustralyalı teknik direktör Ange Postecoglou, Dünya Kupası'na ABD galibiyeti ile veda eden A Milli Takımımız'ı yorumladı. Postecoglou, millilerin galibiyete karşın kendilerine çok kızacaklarını belirtti. İşte detaylar...
Avustralyalı teknik direktör Ange Postecoglu, ABD'yi 3-2 yendiğimiz 2026 FIFA Dünya Kupası'ndaki son maçımızı yorumladı.
Ange Postecoglou, "Türkiye galibiyetten çok memnun olacak, ancak kendilerine çok kızacaklar." yorumunu yaptı.
Deneyimli teknik adam, "Sahip oldukları kaliteyi çok iyi biliyorlar. Yetenekli oyuncuları var, ancak grup liderini yenmiş olmalarına rağmen turnuvadan ayrılıyorlar." dedi.
Postecoglou, "Bu gruptan çıkacak kadar iyi olduklarına şüphe yok." ifadelerini kullandı.
A Mİlli Takımımız FIFA 2026 Dünya Kupası'na galibiyetle veda etti! ABD'yi 3-2 yendi2026 Dünya Kupası
Emrecan Terzi Iğdır FK'ya transfer oldu
Göztepe Altınordu'ya talip oldu
Fenerbahçe Marsilya'da kamp kurdu! Greenwood için bir teklif daha
Beşiktaş GAIN gelecek sezon THY EuroLeague'de!
Şenol Güneş ve Ali Koç aynı davette bir araya geldi