Ange Postecoglou: Türkiye galibiyetten memnun ama kendine çok kızacak!

A Milli Takım Dünya Kupası Ange Postecoglou
Ange Postecoglou: Türkiye galibiyetten memnun ama kendine çok kızacak!

Avustralyalı teknik direktör Ange Postecoglou, Dünya Kupası'na ABD galibiyeti ile veda eden A Milli Takımımız'ı yorumladı. Postecoglou, millilerin galibiyete karşın kendilerine çok kızacaklarını belirtti. İşte detaylar...

Avustralyalı teknik direktör Ange Postecoglu, ABD'yi 3-2 yendiğimiz 2026 FIFA Dünya Kupası'ndaki son maçımızı yorumladı.

Ange Postecoglou, "Türkiye galibiyetten çok memnun olacak, ancak kendilerine çok kızacaklar." yorumunu yaptı.

Deneyimli teknik adam, "Sahip oldukları kaliteyi çok iyi biliyorlar. Yetenekli oyuncuları var, ancak grup liderini yenmiş olmalarına rağmen turnuvadan ayrılıyorlar." dedi.

Postecoglou, "Bu gruptan çıkacak kadar iyi olduklarına şüphe yok." ifadelerini kullandı.