Sadettin Saran: Fenerbahçe için ayrıldık!
Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran, Kadın Futbol Takımı'nın şampiyonluğu sonrası açıklamalarda bulundu. Saran, "Biz Fenerbahçe için ayrıldık. Biz de bizden sonra gelenlere destek olacağız." dedi. İşte detaylar...
Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran, Kadın Futbol Takımı'nın şampiyonluğunun ardından açıklamalarda bulundu.

Saran, "Bir kupa daha alma ihtimaliniz var. Final Four..." şeklinde gelen hatırlatmanın ardından, "Evet. İnşallah." yanıtını verdi.
Fenerbahçe Başkanı Sadettin Saran, sezon sonunun gelmesi ve başkanlık seçiminin hatırlatılmasının ardından, "Bir kupa daha alırsak, galiba en çok kupa alan yönetim oluyoruz. Çok çabuk geçti. Güzel bir ekip oluşturduk. Gece gündüz çalıştık. Kimse Sadettinci olarak ayrılmıyor. Biz Fenerbahçe için ayrıldık. Biz de bizden sonra gelenlere destek olacağız. Teşekkür ediyoruz." dedi.
Kadıköy Fenerbahçe'ye kabus oldu! 12 puan kaybettiFenerbahçe
Galatasaray 19 yaşında forvet buldu! 12 maçta 1 golü var
Nicolo Zaniolo Udinese'de! Galatasaray'a 10 milyon euro
Eğer Jose Mourinho gitsin derse Camavinga Galatasaray'da!
Başakşehir indirime gittiği an Bertuğ Yıldırım Galatasaray'da
Beşiktaş şok oldu: Bonservis bedeli 50 milyon euro