Küme düşme kalkacak Süper Lig önümüzdeki sezon 21 takımla oynanacak deniyordu! TFF resmen açıkladı

TFF
Küme düşme kalkacak Süper Lig önümüzdeki sezon 21 takımla oynanacak deniyordu! TFF resmen açıkladı

TFF, 2025-2026 sezonunu resmen tescil etti. Buna göre Süper Lig'in şampiyonu Galatasaray, düşen takımlar ise Fatih Karagümrük, Kayserispor ve Antalyaspor oldu...

"Liglerde küme düşme kaldırılsın" yönündeki çağrılar üzerine sosyal medyada birçok yorum yapıldı. TFF resmi açıklama ile tartışmalara nokta koydu.

SÜPER LİG NESİNE 2. LİG VE 3.LİG TESCİL EDİLDİ

Türkiye Futbol Federasyonu (TFF), resmi hesapları üzerinden yapmış olduğu açıklama ile Trendyol Süper Lig, Nesine 2. Lig ve Nesine 3. Lig'de 2025/26 sezonlarının tescil edildiğini duyurdu.

1. Lig'de süren play-off süreci nedeniyle tescil henüz gerçekleşmedi.

TFF: ŞAMPİYON GALATASARAY!

2025 – 2026 sezonunda Trendyol Süper Lig, Nesine 2. Lig ve Nesine 3. Lig müsabaka sonuçlarının, hakem raporlarındaki sonuçlara ve bu sonuçlar esas alınarak düzenlenen puan cetvellerine göre, Futbol Müsabaka Talimatı'nın 26. Maddesi hükmü gereğince tesciline,

Buna göre;

2025 – 2026 Sezonu Trendyol Süper Lig, Nesine 2. Lig ve Nesine 3. Lig puan cetvellerinin ekteki şekli ile tesciline,

Trendyol Süper Ligi 1. olarak tamamlayan Galatasaray A.Ş. Kulübü'nün Süper Lig Şampiyonu olarak tesciline,

Küme düşme kalkacak Süper Lig önümüzdeki sezon 21 takımla oynanacak deniyordu! TFF resmen açıkladı - Resim : 2

Trendyol Süper Lig'de puan cetvelinde son 3 sırada yer alan http://Hesap.com Antalyaspor, Zecorner Kayserispor ve http://Mısırlı.com.tr Fatih Karagümrük takımlarının Trendyol 1. Lig'e düşürülmelerine karar verilmiştir.