Kadıköy Fenerbahçe'ye kabus oldu! 12 puan kaybetti
Bu sezon evinde yaşadığı puan kayıplarıyla dikkat çeken Fenerbahçe için Kadıköy adeta kabus oldu. Sarı-lacivertliler, sahasında oynadığı maçların 6'sında toplam 12 puan kaybetti. İşte detaylar...
Fenerbahçe tam 12 sezondur şampiyon olamıyor. Sarı lacivertli devi yönetenlerin bahanesi hep aynı; Yapı! Peki ya asıl problem yapısal bozukluksa?...
Bir zamanlar Fenerbahçe'nin kalesi olan Kadıköy artık Anadolu kulüplerinin bile puan avına çıktığı bir alana dönmüşse? Bunu biz değil, rakamlar söylüyor. Evinde en az puan kaybedenin şampiyon olduğu ligimizde Fenerbahçe'nin iç saha performansı içler acısı halde. En basitinden bu sezon sarı lacivertliler Kadıköy'de hiç yenilmedi ancak 6 beraberlikle tam 12 puan dağıttı. Kadıköy'den puanla çıkanlar Alanyaspor, Galatasaray, Göztepe, Kasımpaşa, Rizespor ve son olarak Eyüpspor oldu.
NEREDEN NEREYE
Oysa bu sahada bırakın bir Anadolu takımının sevinç yaşamasını, Trabzonspor 23, Galatasaray, 20, Beşiktaş 15 sene maç kazanamamıştı.
Şampiyonluk hasreti uzadıkça artan tribün baskısı futbolculara bildiğini unuttururken, sarı lacivertliler tam anlamıyla bir paradoksun içine düştü. Futbolcular Kadıköy'de maça çıkmaya korkuyor, 12. Adam Kadıköy'de beklenen oyun gelmedikçe protestonun dozunu artırıyor.
Bir zamanlar Selçuk Şahin'in yuhalandığı statta, artık taraftarın gönderdiği oyunculara her gün bir yenisi ekleniyor. Tadic, Dzeko, Livakovic, Amrabat, En-Nesyri derken şimdi de Ederson topun ağzında. Mert Müldür ve Alvarez'in yaşadıkları da ortada. Kısacası Kadıköy, Fenerbahçe için kabus evi…
Aziz Yıldırım'ın yönetim listesi belli oldu!Fenerbahçe
+4 kuralı için biçilmiş kaftan! Fransa'da 11 gol 9 asisti var
Galatasaray maçında boş kaleye atamamıştı! Fatih Tekke Zubkov'un yerine istiyor
Zaniolo haricinde Galatasaray'dan Udinese'ye bir oyuncu daha! Toplam rakam 14 milyon euro
Giovanni van Bronckhorst yeniden Feyenoord'da
Beşiktaş'ın talip olduğu Nuno Tavares ve Di Gregorio için 30 milyon euro istediler