Aziz Yıldırım'dan Hakan Safi ve Ali Koç'a çağrı: Gelin yönetimde birlik olalım
Fenerbahçe başkan adaylarından Aziz Yıldırım, Hakan Safi ve Ali Koç'a çağrıda bulunarak "Gelin yönetimde birlik olalım. Hep beraber şampiyon olalım!" ifadelerini kullandı.
Fenerbahçe'de başkan adayı Aziz Yıldırım, basın toplantısında açıklamalarda bulundu.
3-4 TANE DAHA KALİTELİ İNSAN GELECEK
"Feridun Geçgel yönetimde, Futbol AŞ'de olacak. Rahatsızlığı ve işlerinden dolayı katılamadı. Cihan Kamer, Selim Kosif ve Murat İman, Mehmet İman da Final-Four'a gittiler. Onlar da yönetimde olacak. Futbol AŞ'ye 3-4 tane kaliteli insanlar gelecekler."
HER ZAMAN HER YERDE EN BÜYÜK FENER!
"Kendime bakınca, Fenerbahçe'yi görüyorum. Benim nabzım şöyle atıyor, her zaman, her yerde en büyük Fener! Bu sloganla inleyen stat, sokaklar, her yerde bayraklar... Hayat enerjimi bunlar sağlamaktadır.
YAPTIK YİNE YAPACAĞIZ
Bana neler yapacağımı sormaya kimsenin ihtiyaç duyacağını sanmıyorum. Türkiye ve Avrupa sokaklarını sarı-laciverte boyamak istiyorum. Bana nasıl yapacağımı sormayın! Yaptık, yine yapacağız!"

"Ali Koç ve Hakan Safi'ye çağrımdır. Gelin yönetimde birlik olalım. Hep beraber şampiyon olalım! Bu seneye hep beraber damga vuralım, bu herkese çağrımdır."
Hakan Safi yönetim listesini açıkladı! Ruşen Çetin, Ali Aytemiz, Metin SipahioğluFenerbahçe
Galatasaray 19 yaşında forvet buldu! 12 maçta 1 golü var
Nicolo Zaniolo Udinese'de! Galatasaray'a 10 milyon euro
Eğer Jose Mourinho gitsin derse Camavinga Galatasaray'da!
Başakşehir indirime gittiği an Bertuğ Yıldırım Galatasaray'da
Beşiktaş şok oldu: Bonservis bedeli 50 milyon euro