TFF'den açıklama: Maçlarda seremoni ve ısınmaya pankartla çıkılması uygulamasına son verildi

TFF
TFF'den açıklama: Maçlarda seremoni ve ısınmaya pankartla çıkılması uygulamasına son verildi

TFF, UEFA ve FIFA uygulamalarını esas alarak maçlara çıkılırken pankart açma işlemlerine son verdi.

TFF, takımların pankartlar sahaya çıkma uygulamasına son verildiğini açıkladı.

TFF'nin açıklaması şu şekilde:

"Türkiye Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu'nun aldığı karar doğrultusunda UEFA ve FIFA uygulamalarına uyum sağlanması, ayrıca kulüp ve futbolculardan gelen talep ve görüşlere istinaden maçlarda seremoni ve ısınmaya pankartla çıkılması uygulamasına son verilmiştir."