Nihat Kahveci: Beşiktaşlılar daha üzgün, Fenerbahçe en azından yarıştan kopmuyor
Yayınlanma:
Son Güncelleme
Son 4 sezondur şampiyonluk yarışına erken veda eden Beşiktaş, Trabzonspor'a karşı sahasında 2-1 mağlup oldu. Kontraspor yorumcusu Nihat Kahveci; siyah-beyazlıların, uzun süredir şampiyon olamayan Fenerbahçe'den daha üzgün olduklarını belirtti. İşte detaylar...
Kontraspor yorumcusu Nihat Kahveci, Beşiktaş'ın evinde Trabzonspor'a 2-1 mağlup olduğu karşılaşmayı değerlendirdi.
Kahveci, siyah-beyazlı taraftarların, uzun süredir şampiyon olamayan Fenerbahçeli taraftarlardan daha üzgün olduklarını belirtti.
Kahveci, "Beşiktaşlılar, daha üzgün Fenerbahçelilerden. Fenerbahçe en azından yarıştan kopmuyor; Beşiktaş, 4 senedir kasım ayında ligden kopuyor. Beşiktaş, bu sezon derbi kazanamadı." dedi.
Sergen Yalçın: Kulübün menfaatleri doğrultusunda istifa etmeye hazırım!Beşiktaş
Galatasaray maçında boş kaleye atamamıştı! Fatih Tekke Zubkov'un yerine istiyor
Zaniolo haricinde Galatasaray'dan Udinese'ye bir oyuncu daha! Toplam rakam 14 milyon euro
Giovanni van Bronckhorst yeniden Feyenoord'da
Beşiktaş'ın talip olduğu Nuno Tavares ve Di Gregorio için 30 milyon euro istediler
Montella'ya sert eleştiri!