Nihat Kahveci: Şunu da göz ardı etmeyelim; Galatasaray, Şampiyonlar Ligi'nde...
Yayınlanma:
Son Güncelleme
Galatasaray, evinde ağırladığı Antalyaspor'u 4-2 mağlup ederek Süper Lig'in tamamlanmasına 1 hafta kalan şampiyonluğunu garantiledi. Kontraspor yorumcusu Nihat Kahveci, bu sezon sarı-kırmızılıların UEFA Şampiyonlar Ligi mücadelesine de değindi. İşte detaylar...
Trendyol Süper Lig'in 33. haftasında Antalyaspor'u evinde ağırlayan Galatasaray, sahadan 4-2 galip ayrıldı. Bu skorla sarı-kırmızılılar, sezonun bitimine 1 hafta kala şampiyonluğunu garantiledi.
Kontraspor yorumcusu Nihat Kahveci, sarı-kırmızılıların bu sezon UEFA Şampiyonlar Ligi'ndeki performansına da dikkat çekti.
Kahveci, "Şunu da göz ardı etmeyelim; Galatasaray, Şampiyonlar Ligi'nde son 16'ya kaldı. 3 kere Liverpool ile oynadı, Atletico ile oynadı, 2 kere Juventus ile oynadı, 1 kere City ile oynadı." dedi.
Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk: İnşallah seneye 5!Galatasaray
Galatasaray maçında boş kaleye atamamıştı! Fatih Tekke Zubkov'un yerine istiyor
Zaniolo haricinde Galatasaray'dan Udinese'ye bir oyuncu daha! Toplam rakam 14 milyon euro
Giovanni van Bronckhorst yeniden Feyenoord'da
Beşiktaş'ın talip olduğu Nuno Tavares ve Di Gregorio için 30 milyon euro istediler
Montella'ya sert eleştiri!