Nihat Kahveci: Şunu da göz ardı etmeyelim; Galatasaray, Şampiyonlar Ligi'nde...

Galatasaray, evinde ağırladığı Antalyaspor'u 4-2 mağlup ederek Süper Lig'in tamamlanmasına 1 hafta kalan şampiyonluğunu garantiledi. Kontraspor yorumcusu Nihat Kahveci, bu sezon sarı-kırmızılıların UEFA Şampiyonlar Ligi mücadelesine de değindi. İşte detaylar...

Trendyol Süper Lig'in 33. haftasında Antalyaspor'u evinde ağırlayan Galatasaray, sahadan 4-2 galip ayrıldı. Bu skorla sarı-kırmızılılar, sezonun bitimine 1 hafta kala şampiyonluğunu garantiledi.

Kontraspor yorumcusu Nihat Kahveci, sarı-kırmızılıların bu sezon UEFA Şampiyonlar Ligi'ndeki performansına da dikkat çekti.

Kahveci, "Şunu da göz ardı etmeyelim; Galatasaray, Şampiyonlar Ligi'nde son 16'ya kaldı. 3 kere Liverpool ile oynadı, Atletico ile oynadı, 2 kere Juventus ile oynadı, 1 kere City ile oynadı." dedi.

Galatasaray UEFA Şampiyonlar Ligi Nihat Kahveci