Galatasaray 20 milyon euroluk ödeme yapmaya hazırlanıyor!
Transfer çalışmalarına yoğun şekilde devam eden Galatasaray yönetimi, futbolculara 20 milyon euroluk ödeme yaparak UEFA'ya borçsuzluk kağıdı verecek. İşte detaylar...
Galatasaray'da transfer çalışmaları devam ediyor. Orta saha ve forvet bölgesine oyuncu bakılırken Dursun Özbek yönetiminden önemli bir karar çıktı.
20 MİLYON EURO ÖDEME
Sarı-kırmızılılarda yönetim, transferden ziyade önceliği takıma verdi. Başarılı takımı mağdur etmeme kararı alan yönetim, futbolculara 15 Temmuz'a kadar ödeme yapacak. İki aylık taksitler hesaplara yatırılacak ve UEFA'ya borçsuzluk kağıdı verilecek.
Türkiye Gazetesi'nin haberine göre; toplam rakamın ise yaklaşık 20 milyon euro civarında olduğu öğrenildi.
SPONSORLUĞA DEVAM
Öte yandan ligde üst üste beşinci şampiyonluk hayali kuran, UEFA Şampiyonlar Ligi'nde de çıtayı daha da yukarı çeken Galatasaray, sponsorluk gelirlerine devam ediyor.
Sarı-kırmızılılar, iki şirketle sözleşme uzattı. Forma sponsorluğundan Galatasaray Kulübü'nün kasasına sezon başına 15 milyon euro girecek.
Başarıya paralel olarak kulübün marka değerini de yukarı çeken yönetim, kulübe yeni kaynaklar oluşturmaya devam edecek.
Galatasaray'ın yeni Mertens'i belli oldu! Özbek bedavaya çözecekGalatasaray
Vedat Muriç sonrası bir transfer daha! Resmi imzayı attı
İsmail Kartal'dan 2 isme son şansı! "Bu fırsatı tepmeyin"
A Milli Takıma Los Angeles'te yoğun tepki! "Evine git Montella"
Beşiktaş pazarlıkları sıkılaştırdı! Yönetim fiyat kırmaya çalışıyor
Aykut Kocaman'ı Oğuz Çetin mi veto etti! "İletişim ansızın kesildi!