Osimhen: Fenerbahçe maçları yüksek şiddetli geçer
Galatasaray, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final maçında konuk olduğu Fenerbahçe'yi eleyerek yarı finalist oldu. Maç sonunda Victor Osimhen ve Kaan Ayhan açıklamalarda bulundu.
Fenerbahçe derbisi sonrası Victor Osimhen, "Öncelikle Fenerbahçe maçlarının yüksek şiddetli, zorlu maçlar olduğunu biliyoruz. Son düdüğe kadar odaklanmak gerekiyor. İyimserdik gelirken, geçen maçta taraftarımızı mutsuz etmiştik. Onu telafi etmek için kazanmamız gerekiyordu. Önümüze bakacağız. Maç maç gideceğiz. Daha önce de söyledim, buraya geldiğimden bu yana burayı, bu kulübü, buradaki insanları çok sevdim. Ben de onların sevgisine çok çalışarak cevap vermek istiyorum. Derbide gol atmak önemliydi ama takım arkadaşlarıma da teşekkür ederim. Bu performansıma devam etmek ve bu takım için elimden geleni yapmak istiyorum." dedi.
Kaan Ayhan: Takımımla gurur duyuyorum
Kaan Ayhan ise, "Umarım taraftarımızı da en az takımın olduğu kadar mutlu etmişizdir. Hem onlar için hem de iki kupayı kaldırmak için bugün mücadele ettik. Buraya gelip, dominant oyunla iki maçta galibiyetle ayrılmak tarihte görülmemiş bir şey. Çok iyi oyun sergiledik. Takım arkadaşlarımla gurur duyuyorum. Sonlara doğru heyecan oyuna yansıdı ama biz 90 dakika çok iyi oyun sergiledik ve hak ederek turu geçiyoruz. Süreç kolay değil, son maçtan sonra moralimiz bozuktu. Takım 2-3 günde toparlayıp, yeni oyuncularla, daha zor bir derbide kazandı. Böyle bir performans sergilemek takım adına olumlu şeyler. Gurur duyuyorum. Bu takımın parçası olmaktan çok mutluyum." ifadelerini kullandı.
Mourinho Okan Buruk'un burnunu sıktı, saha karıştıGalatasaray
Ake transferinde son pürüz kaldı! Fenerbahçe indirim bekliyor
6 milyon 650 bin euroya sattılar şimdi 3 milyon euro verelim diyorlar
Beşiktaş'ın ikna edemediği Vlahovic için Italiano devreye girdi! "Buraya gel"
Galatasaray'da Davinson Sanchez'in yerine Virgil van Dijk
İşte Beşiktaş'ın yeni kalecisi! Menajeri Bayern Münih'le görüşmelere başladı