Bakan Aşkın Bak, Türkiye Kupası'nı kazanan Galatasaray'ı kutladı
Yayınlanma:
Son Güncelleme
Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, Ziraat Türkiye Kupası finalinde Trabzonspor'u 3-0 mağlup ederek şampiyon olan Galatasaray'ı tebrik etti.
Bakan Bak, paylaştığı kutlama mesajında şu ifadeleri kullandı:
"Gaziantep Stadyumu'nda oynanan 63. Ziraat Türkiye Kupası finalinde Trabzonspor'u yenerek şampiyon olan Galatasaray'ı tebrik ediyorum. Finalist takım Trabzonspor'u da mücadelesinden dolayı kutluyorum. Her iki kulübümüze başarılar diliyorum."
Kupa töreninde İbrahim Hacıosmanoğlu'nu şoke eden tepkiGalatasaray
Tunus'ta Sabri Lamouchi gitti Herve Renard geldi!
Antonio Rüdiger 1 yıl daha Real Madrid'de
Galatasaray'da son dakika! Torreira'dan veda gibi paylaşım: Seni çok özleyeceğim
Beşiktaş GAİN-Fenerbahçe Beko serisinde 3. maç heyecanı!
FIFA Muslera'ya izin vermedi: 2022 Katar'da yoktu