Giresunspor’da teknik direktör değişti
Yayınlanma:
Son Güncelleme
TFF 2. Lig Kırmızı Grup’ta mücadele eden Giresunspor’da teknik direktör değişikliğine gidildi.
TFF 2. Lig Kırmızı Grup'ta küme düşmesi matematiksel olarak kesinleşen Giresunspor, mevcut teknik direktör Adil Tozlu ile yollarını ayırdığı, yerine altyapı antrenörü Selahattin Ceylan’ın göreve getirildiğini bildirdi. Adil Tozlu, yeşil beyazlılarla 15 maça çıkarken, bu maçlardan 4 beraberlik ve 11 mağlubiyet aldı. Giresunspor, yeni hocası Selahattin Ceylan yönetiminde sezon sonuna kadar 6 maç daha oynayacak.
Kural sadece Okan Kocuk'a uygulanmıştı! IFAB kritik bir değişikliğe gittiDünyadan Futbol
Beklentileri karşılayamadı! Galatasaray'a dönüyor
Yıldırım Salah'ı gözüne kestirdi! Dünya Kupası sonrası...
Beşiktaş Galatasaray'ın yolundan gidiyor! Yeni yıldız Monaco'dan geliyor
Vincenzo Montella'dan kritik karar! 4 formaya 8 aday
Beşiktaş'a 20'lik gurbetçi! İlhan Fakılı listeye girdi