Real Madrid Diogo Jota'yı andı
Yayınlanma:
Son Güncelleme
Şampiyonlar Ligi'nde Liverpool ile karşılaşacak olan Real Madrid, Diogo Jota'yı andı.
Şampiyonlar Ligi'nde bugün Anfield'da Liverpool ile karşılaşacak olan Real Madrid, bu sezon başında vefat eden Diogo Jota'yı andı.
Eski Liverpoollu yıldız Trent Alexander-Arnold, eski takım arkadaşı Diogo Jota için bir mektup bıraktı.
“Çok özlendin ama hâlâ çok da seviliyorsun. Senin ve Andre’nin anısı yaşamaya devam edecek. Seni her hatırladığımda gülümsüyorum ve senle geçirdiğimiz harika zamanları hatırlıyorum. Seni her gün özlüyorum dostum.”
Aziz Yıldırım'ın "Ayrılmak istiyor" dediği yıldız Marco Asensio çıktı! Villarreal devreye girdi
Şenol Güneş: Dünya Kupası'nda çeyrek final mümkün!
A Milli Futbol Takım Arizona'ya ulaştı
Önder Özen temasa geçti! Beşiktaş'a 20'lik orta saha
Yalçın'ın kabul etmedi Italiano onay verdi! Problemi yaşıydı