FIFA'dan Gaziantep FK, Gençlerbirliği ve Ankaragücü'ne 3'er dönem transfer yasağı!
FIFA, Gaziantep FK, Gençlerbirliği ve Ankaragücü'ne 3 dönem transfer yasağı verdi. İşte detaylar...
FIFA, Trendyol Süper Lig ekiplerinden Natura Dünyası Gençlerbirliği ve Gaziantep FK ile 2. Lig takımlarından MKE Ankaragücü'ne 3'er dönem transfer yasağı getirdi.
FIFA'nın açıklamasına göre "mali anlaşmazlıklar veya mevzuata aykırılık gibi çeşitli ihlaller nedeniyle yeni oyuncu kaydetmeleri geçici olarak yasaklanan kulüpler" arasında yer alan Natura Dünyası Gençlerbirliği, Gaziantep FK ve MKE Ankaragücü'ne 3'er dönem transfer yasağı verildi.
FIFA'nın kulüplere uyguladığı geçici transfer yasakları, mali açıdan mevzuat ihlalleri giderilince veya finansal anlaşmazlıklar yaşadığı futbolcuların borçları ödenince kaldırılıyor.
Yıldırım ve Safi'nin ortan transfer hedefi belli oldu! Werder Bremen maçı sonrası görüşme...Fenerbahçe
Hakan Safi'den flaş açıklama: 1 sene içerisinde sonuçları göreceğiz
Fenerbahçe II. Aziz Yıldırım dönemi...
Yüksel Yıldırım'dan özellikle Hakan Safi'ye bomba sözler: Boş vaatler vererek...
Sadece bir kulübün ismini verdi: Benim için bir hayal mi? Cevap vermeyeceğim
TFF'nin 1 yıllık faaliyetleri ibra edildi