Eskişehirspor’un şampiyonluğunu denizin 26 metre altında kutladılar
Yayınlanma:
Son Güncelleme
Eskişehirsporlu 7 dalgıçtan oluşan grup, İzmir’de denizde 26 metre derinlikte "Şampiyon ES-Es" yazılı pankartı açtı.
Eskişehir Tulpar Tüplü Dalış Gurubu, Eskişehirspor’un, Bölgesel Amatör Lig’deki (BAL) şampiyonluğunu dalış yaparak kutladı.
İzmir’in Seferihisar ilçesinde denizin 26 metre derinine dalış gerçekleştiren 7 kişiden oluşan gurup, üzerinde "Şampiyon ES-Es" yazılı pankartı açtı. Bu anları sualtı kamerası ile kaydeden grup üyeleri, keyifli anlar yaşadı.
Aziz Yıldırım'ın "Ayrılmak istiyor" dediği yıldız Marco Asensio çıktı! Villarreal devreye girdi
Şenol Güneş: Dünya Kupası'nda çeyrek final mümkün!
A Milli Futbol Takım Arizona'ya ulaştı
Önder Özen temasa geçti! Beşiktaş'a 20'lik orta saha
Yalçın'ın kabul etmedi Italiano onay verdi! Problemi yaşıydı