Luis Nani'den Jose Mourinho yorumu: Fenerbahçe'de devam ederse...
Fenerbahçe'nin eski futbolcusu Luis Nani, sarı-lacivertlilerin teknik direktörü Jose Mourinho hakkında konuştu.
2015/2016 yılında Süper Lig'de Fenerbahçe forması giyen Luis Nani, Jose Mourinho ve sarı-lacivertli takım hakkında TRT Spor'a açıklamalarda bulundu.
"HARİKA ZAMAN GEÇİRDİM"
"Fenerbahçe günlerini nasıl tanımlarsın?" sorusuna cevap veren Nani, "Güzel günlerdi. Fenerbahçe büyük bir kulüp. Orada harika zaman geçirdim. Taraftarlar harikaydı. Orada bir evim var. Bu yüzden her fırsatım olduğunda gidebiliyorum. Kulübü ziyaret ediyorum, taraftarları ziyaret ediyorum. Orada arkadaşlarım var ve bu da iyi bir şey." dedi.
"MOURINHO FENERBAHÇE'DE DEVAM EDERSE..."
"Jose Mourinho'nun bu yılki performansını nasıl değerlendiriyorsun?" şeklinde gelen soruya da yanıt veren yıldız isim, "Jose Mourinho'ya sahip olmak güzel. Mourinho harika bir teknik adam. O her zaman kulübe bir şeyler katmayı arzular. Ne yazık ki bu yıl muhtemelen işler istediği gibi gitmedi. İnanıyorum ki Fenerbahçe'de devam ederse kulübe çok özel şeyler katacaktır." ifadelerini kullandı.
Danla Bilic deniyordu Emirhan Topçu'nun yeni sevgilisi ortaya çıktıBeşiktaş
Aziz Yıldırım'ın "Ayrılmak istiyor" dediği yıldız Marco Asensio çıktı! Villarreal devreye girdi
Şenol Güneş: Dünya Kupası'nda çeyrek final mümkün!
A Milli Futbol Takım Arizona'ya ulaştı
Önder Özen temasa geçti! Beşiktaş'a 20'lik orta saha
Yalçın'ın kabul etmedi Italiano onay verdi! Problemi yaşıydı