Kerem Aktürkoğlu: Türkiye’nin en büyük, en şerefli kulübüne geldim
Fenerbahçe’nin transferi için Benfica ile prensip anlaşmasına vardığı milli futbolcu Kerem Aktürkoğlu, İstanbul’a geldi. Kerem Aktürkoğlu, "Türkiye'nin en büyük kulübüne geldim" dedi.
Transfer çalışmalarını sürdüren Fenerbahçe, milli futbolcu Kerem Aktürkoğlu’nu İstanbul’a getirdi.
Yönetim kurulu üyesi Hakan Safi ile birlikte milli futbolcu Kerem Aktürkoğlu’nu taşıyan özel uçak, saat 22.45 sıralarında Sabiha Gökçen Havalimanı Genel Havacılık Terminali’ne iniş yaptı. Milli futbolcuyu havalimanında yaklaşık 300 kişilik bir taraftar grubu karşıladı.
"TÜRKİYE’NİN EN BÜYÜK, EN ŞEREFLİ KULÜBÜNE GELDİĞİM İÇİN ÇOK MUTLUYUM"
Milli futbolcu havalimanında yaptığı açıklamada, “Öncelikle çok mutluyum. Camiamıza, Fenerbahçe’me kavuştuğum için çok mutluyum. Türkiye’nin en büyük, en şerefli kulübüne geldiğim için çok mutluyum. Bundan sonra camiamız için Fenerbahçe için mücadele etmek için elimden gelen her şeyi vereceğim. İnşallah sonu da şampiyonluk olacak” ifadelerini kullandı.
Kerem Aktürkoğlu’nun yarın sağlık kontrollerinden geçmesi ve ardından resmi sözleşme imzalaması bekleniyor.
7 kulüp Kerem Aktürkoğlu transferinden para kazandı! İşte yetiştirme bedeli alacak takımlarGalatasaray
Beşiktaş talip olunca Fenerbahçe de topa girdi! Monaco 15 milyon euro diyor başka bir şey demiyor
Ake transferinde son pürüz kaldı! Fenerbahçe indirim bekliyor
6 milyon 650 bin euroya sattılar şimdi 3 milyon euro verelim diyorlar
Beşiktaş'ın ikna edemediği Vlahovic için Italiano devreye girdi! "Buraya gel"
Galatasaray'da Davinson Sanchez'in yerine Virgil van Dijk