Milli judocular, Polonya'da başlayacak Avrupa Açık'ta tatamiye çıkacak
Milli judocular, Polonya'da yarın başlayacak Avrupa Açık müsabakalarında madalya mücadelesi verecek.
Türkiye Judo Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, 22-23 Şubat tarihlerinde Polonya'nın başkenti Varşova'da düzenlenecek Büyükler Avrupa Açık müsabakaları için hazırlıklarını tamamlayan ay-yıldızlı sporcular, organizasyona katılmak üzere teknik direktör Mesut Kapan, antrenörler Batuhan Efemgil ve Hasan Vanlıoğlu'nun eşliğinde bu ülkeye gitti.
Varşova 2025 Avrupa Açık Judo Turnuvası'nda Türkiye'yi temsil edecek milli sporcular şöyle:
Gül Kader Şentürk (52 kilo), Ayşenur Karadağ (57 kilo), Ayten Mediha Yeksan, Ezgi Karademir, Minel Akdeniz, Habibe Afyonlu (63 kilo), Hatice Vandemir (78 kilo), Soner Kumtaş (73 kilo), Bayram Kandemir (81 kilo), Ahmet Burak Çuhadar (90 kilo).
Galatasaray maçında boş kaleye atamamıştı! Fatih Tekke Zubkov'un yerine istiyor
Zaniolo haricinde Galatasaray'dan Udinese'ye bir oyuncu daha! Toplam rakam 14 milyon euro
Giovanni van Bronckhorst yeniden Feyenoord'da
Beşiktaş'ın talip olduğu Nuno Tavares ve Di Gregorio için 30 milyon euro istediler
Montella'ya sert eleştiri!