Ayrılığı bekleniyordu! Galatasaray ile 1+1 yıllık anlaşmaya vardı
Sözleşmesinin tamamlanmasıyla Galatasaray'dan ayrılması beklenen Mauro Icardi için sürpriz bir gelişme yaşandı. Arjantinli santrfor, sarı-kırmızılılar ile 1+1 yıllık anlaşmaya vardı. İşte detaylar...
Süper Lig'e adım attığı günden bu yana Galatasaray taraftarının bir numaralı sevgilisi haline gelen Icardi'nin geleceği şimdiden büyük merak konusuydu.
Sarı-kırmızılılarda sözleşmesi sona eren Icardi'nin takımdan ayrılabileceği yorumları yapılıyordu. Hatta yıldız futbolcunun paylaşımları da taraftarları bu ayrılığa bir adım daha da hazırlıyordu.
DÜĞÜM ÇÖZÜLDÜ
Fanatik'in haberine göre; Galatasaray’da haftalardır merakla beklenen Mauro Icardi düğümü çözüldü. Şampiyonluk kutlamalarının ardından başkan Dursun Özbek’in yaptığı “Icardi’yle görüşeceğiz” açıklaması kısa süre içinde somut adımlara dönüştü.
GÖRÜŞMELER OLUMLU SONUÇLANDI
Sarı-Kırmızılı yönetim, Arjantinli yıldızın menajeriyle masaya otururken taraflar arasında yapılan görüşmeler olumlu sonuçlandı. Galatasaray taraftarının sevgilisi haline gelen Mauro Icardi’nin, takımda kalmak adına fedakârlık yaptığı öğrenildi.
ANLAŞMA SAĞLANDI
Yıllık ücretinde indirime gitmeyi kabul eden yıldız futbolcunun, Cim Bom ile 1+1 yıllık yeni sözleşme konusunda el sıkıştığı belirtildi.
YÖNETİM DÜĞMEYE BASTI
Yönetimin kısa süre içerisinde resmi açıklamayı yapması bekleniyor. Son yıllarda attığı goller, derbilerdeki performansı ve saha dışındaki liderliğiyle Galatasaray’ın şampiyonluk hikayesinin başrolünde yer alan Icardi, kariyerine Sarı-kırmızılı formayla devam etmeye hazırlanıyor.
'BURADA MUTLUYUM'
Taraftarın ayrılığına sıcak bakmadığı Arjantinli yıldızın, “Burada mutluyum” mesajı verdiği öğrenildi. Galatasaray’da böylece yeni sezon öncesi en kritik dosyalardan biri mutlu sonla kapanmış oldu.