Nuri Şahin: Galip geldiğimiz için mutluyum ama oynanan oyundan memnun değilim
Ziraat Türkiye Kupası A Grubu'nun ikinci haftasında ağırladığı Boluspor'u 2-1 mağlup eden RAMS Başakşehir'de teknik direktör Nuri Şahin, kazanmalarına rağmen ortaya koydukları performanstan memnun olmadığını dile getirdi.
Şahin, Başakşehir Fatih Terim Stadı'nda oynanan karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulundu.
Boluspor karşısında zorlandıklarını belirten 37 yaşındaki teknik adam, "Galip geldiğimiz için mutluyum ama oynanan oyundan memnun değilim. Oyuncuların çabasından ve profesyonelliğinden memnunum. Bende kredileri çok fazla. Bu maçta da birini kullandılar." diye konuştu.
Devre arasında Antalya'da yaptıkları kampın verimli geçtiğini aktaran Nuri Şahin, "İlk kez uzun süre beraber kaldık. Yüklememizi yaptık. Oyuncular maç oynayarak açılacak. Lig ve Türkiye Kupası bizim için aynı önemde. Ligde yakaladığımız ivmeyi devam ettirmek istiyoruz. Hedeflerimizi sonuna kadar zorlayacağız." şeklinde görüş belirtti.
Kaynak: AA
MAÇ SONUCU | Boluspor'u konuk eden Başakşehir hata yapmadıHaftanın maçları
Galatasaray'ın istediği Joao Gomes 40 milyon euro
Beşiktaş Lauriente için teklif yaptı ama arada çok fark var!
Victor Nelsson'un İtalya'dan talibi çıktı
Beşiktaş wonderkıd buldu! En büyüğü 23 maçında
Stuttgart'tan Fenerbahçe'ye 20 milyon euro