Ahmet Nur Çebi geri dönüyor! İşte satın alacağı takım
Bir dönem Beşiktaş'ın başkanlığı yapan Ahmet Nur Çebi, futbola geri dönüyor. Çebi, 3. Lig kulüplerinden Altay SK'yı satın almayı planlıyor. İşte detaylar...
3. Lig kulüplerinden Altay SK'da, 29 Mayıs 2024'te yapılan kongrede yönetime şirketleşme yetkisi verilmesine rağmen uygun bir yatırımcı bulunamaması nedeniyle somut adımlar atılamadı. Son dönemde ise İzmir temsilcisiyle Ahmet Nur Çebi'nin ilgilendiği öğrenildi.
Daha önce 2023 yılında da İzmir temsilcisiyle ismi anılan iş insanı Ahmet Nur Çebi'nin, son dönemde İstanbul'da Altay Başkanı Sinan Kanlı ile iki kez bir araya geldiği belirtildi.
ÜÇÜNCÜ KEZ GÖRÜŞECEKLER
İş insanı Ahmet Nur Çebi'nin, sezon devam ederken yapılan ilk görüşmede, "Takım ligde kalsın, sonra tekrar görüşelim" mesajını verdiği kaydedildi. İzmir ekibinin ligde kalmasının ardından Çebi ve Kanlı'nın yeniden bir araya geldiği, ancak toplantıdan olumlu ya da olumsuz bir sonuç çıkmadığı ifade edildi. Haziran'ın ilk haftasında tarafların yeniden görüşeceği ortaya çıktı.
Öte yandan, 1 milyar TL borcu bulunan Altay'da başkanlığa yeniden aday olmaya hazırlanan Sinan Kanlı'nın, İzmir'de maddi gücü yüksek dört iş insanını yönetiminde yer almaları konusunda ikna ettiği de gelen haberler arasında...
Beşiktaş 23 yaşındaki stoper Kevin Boma'yla ilgileniyorBeşiktaş
Aykut Kocaman'da flaş açıklama: Bundan son derece rahatsızım
Galatasaray 19 yaşında forvet buldu! 12 maçta 1 golü var
Nicolo Zaniolo Udinese'de! Galatasaray'a 10 milyon euro
Eğer Jose Mourinho gitsin derse Camavinga Galatasaray'da!
Başakşehir indirime gittiği an Bertuğ Yıldırım Galatasaray'da