Jorge Mendes resmen açıkladı: Sadece Ederson değil Asensio ve Semedo da çok mutsuz

Fenerbahçe
Jorge Mendes resmen açıkladı: Sadece Ederson değil Asensio ve Semedo da çok mutsuz

Ederson'un menajeri Jorge Mendes oyuncusu hakkında flaş açıklamalarda bulunurken, Portekizli futbol adamının Asensio ve Semedo'nun da Fenerbahçe'de mutsuz demesi camiada şok etkisi yarattı.

Fenerbahçe'de bir taraftan seçim çalışmaları sürerken diğer yandan takımdaki oyuncuların durumu merakla bekleniyor.

İKİ BAŞKAN DA EDERSON'U İSTEMİYOR

İki başkan adayı da seçim öncesinde transfer etmeyi düşündüğü isimlerle ve menajerleriyle dirsek temasında bulunuyor. Durumu belirsizliğini koruyan isimlerden birisi de kaleci Ederson.

DERBİDE KIRMIZI GÖRDÜ İPLER KOPTU

Derbide gördüğü kırmızı kart sebebiyle üç maç ceza alan ve dün İstanbul'dan ayrılan Ederson'un ailesine edilen küfürler sebebiyle hayli kırgın olduğu biliniyor. Sarı lacivertli takımda Marco Asensio, Nelson Semedo ve Ederson'un menajeri olan Jorge Mendes'ten tavsiyeler geldi.

Jorge Mendes resmen açıkladı: Sadece Ederson değil Asensio ve Semedo da çok mutsuz - Resim : 2

JORGE MENDES: ASENSİO VE SEMEDO DA MUTSUZ

Başkan adayı Hakan Safi ile yaptığı görüşmede Fenerbahçe'de sık yaşanan yönetim ve kadro değişikliklerinin oyuncuları olumsuz etkilediğini söyleyen Mendes "Sadece Ederson değil, Asensio ve Semedo da mutsuz. Bu oyuncular kaçan şampiyonluktan dolayı büyük hayal kırıklığı yaşıyor. Ederson, Dünya Kupası'nda Brezilya'nın kalesini koruyacak. Dünyanın en iyi kalecilerinden birini göndermek, yapılacak transfer operasyonlarında olumsuz bir etki oluşturacaktır. Bence Fenerbahçe'nin Ederson'u kalmak için ikna etmesi lazım. Livakovic'ten sonra Ederson'un da gönderilmesi hiç iyi olmaz" dedi.

22 MİLYON EUROYU ALMADAN GİTMEYECEK

Kırmızı kart cezası sebebiyle sezonu kapatan Ederson, Dünya Kupası hazırlıkları için erkenden ülkesine gitti. Ünlü kalecinin 2028 yılına kadar olan 22 milyon avroluk ücretini almadan gitmeye niyeti olmadığı gelen bilgiler arasında...