Ferdi Kadıoğlu: Fenerbahçe'yle çok fazla görüşme yaptık kulübü gerçekten çok seviyorum

Fenerbahçe
Ferdi Kadıoğlu: Fenerbahçe'yle çok fazla görüşme yaptık kulübü gerçekten çok seviyorum

Fenerbahçe'den Brighton'a transfer olan Ferdi Kadıoğlu eski kulübü için "Kim bilir, belki bir gün geri dönerim. Buna söz veremem ama olursa güzel olur" ifadelerini kullandı.

Fenerbahçe'den Brighton'a transfer olduktan sonra da sarı-lacivertli kulübü yakından takip eden Ferdi Kadıoğlu, KAFA Sports YouTube kanalına çarpıcı açıklamalarda bulundu.

FERDİ KADIOĞLU'NDAN FLAŞ AÇIKLAMALAR

Zaman zaman Fenerbahçe'ye geri döneceği iddiaları ortaya atılan milli futbolcudan dikkat çeken bir açıklama geldi. 26 yaşındaki yıldız şu ifadeleri kullandı:

FENERBAHÇE İLE ÇOK GÖRÜŞME YAPTIK

Fenerbahçe'den ayrılmak benim için çok zordu. Hiç kolay değildi. Fenerbahçe'yle çok fazla görüşme yaptık. Kulübü gerçekten çok seviyorum, şehri seviyorum.

Ferdi Kadıoğlu: Fenerbahçe'yle çok fazla görüşme yaptık kulübü gerçekten çok seviyorum - Resim : 2

BELKİ BİR GÜN GERİ DÖNERİM

Ayrılırken verdiğim röportajı herkes görmüştür bence. Çok duygusaldı. Fenerbahçe hep kalbimde. Kim bilir, belki bir gün geri dönerim. Buna söz veremem ama olursa güzel olur. Bu sezon Brighton formasıyla 40 maça çıkan milli yıldız, 1 gol kaydetti.