Fenerbahçe yüksek maaş alan oyuncularla yollarını ayıracak

Fenerbahçe
Fenerbahçe yüksek maaş alan oyuncularla yollarını ayıracak

UEFA'dan ceza alan Fenerbahçe, yüksek maaşlı oyuncularıyla yollarını ayıracak.

Yüksek maaşlı futbolcular nedeniyle Fenerbahçe'de bütçe alarmı verildi.

Fenerbahçe yüksek maaş alan oyuncularla yollarını ayıracak - Resim : 1

YÜKSEK MAAŞLI OYUNCULARLA YOLLAR AYRILACAK

Sarı-Lacivertliler'in harcama limitlerinde kritik seviyeye geldiği öğrenilirken, gelecek yönetimin yeni transferlere yer açmak için maaşı yüksek isimlerle yolları ayırmayı planladığı belirtildi.

UEFA'DAN CEZA GELDİ

Takımdaki en yüksek maliyetli oyunculara Ederson'un öncülük ettiği ifade ediliyor. Mourinho'nun maliyeti ve Kerem Aktürkoğlu transferi sonrası limitleri zorlayan Fenerbahçe'nin, UEFA'dan yaklaşık 10 milyon euro ceza alabileceği konuşuluyor.

Yeni yönetimin aynı sorunu gelecek sezon yaşamamak adına maaş bütçesinde küçülmeye gitmesi bekleniyor.