Fenerbahçe yüksek maaş alan oyuncularla yollarını ayıracak
UEFA'dan ceza alan Fenerbahçe, yüksek maaşlı oyuncularıyla yollarını ayıracak.
Yüksek maaşlı futbolcular nedeniyle Fenerbahçe'de bütçe alarmı verildi.

YÜKSEK MAAŞLI OYUNCULARLA YOLLAR AYRILACAK
Sarı-Lacivertliler'in harcama limitlerinde kritik seviyeye geldiği öğrenilirken, gelecek yönetimin yeni transferlere yer açmak için maaşı yüksek isimlerle yolları ayırmayı planladığı belirtildi.
UEFA'DAN CEZA GELDİ
Takımdaki en yüksek maliyetli oyunculara Ederson'un öncülük ettiği ifade ediliyor. Mourinho'nun maliyeti ve Kerem Aktürkoğlu transferi sonrası limitleri zorlayan Fenerbahçe'nin, UEFA'dan yaklaşık 10 milyon euro ceza alabileceği konuşuluyor.
Yeni yönetimin aynı sorunu gelecek sezon yaşamamak adına maaş bütçesinde küçülmeye gitmesi bekleniyor.
Aziz Yıldırım 52 maçta 30 gol 6 asist yapan forvet buldu! Onu en iyi Kerem Aktürkoğlu tanıyorFenerbahçe
Fenerbahçe'de görev dağılımı belli oldu! Barış Göktürk, Mahmut Uslu, Feridun Geçgel ve Cihan Kamer..
+4 kuralı için biçilmiş kaftan! Fransa'da 11 gol 9 asisti var
Galatasaray maçında boş kaleye atamamıştı! Fatih Tekke Zubkov'un yerine istiyor
Zaniolo haricinde Galatasaray'dan Udinese'ye bir oyuncu daha! Toplam rakam 14 milyon euro
Giovanni van Bronckhorst yeniden Feyenoord'da