Fenerbahçe 7 futbolcunun satışından 100 milyon euro gelir bekliyor!
Yaz transfer dönemini hareketli geçirmesi beklenen Fenerbahçe, 7 oyuncunun satışından 100 milyon euro gelir bekliyor. İşte detaylar...
Fenerbahçe'de başkanlık seçimi sonrası yeni sezonun kadro planlaması çalışmalarına hız verilmesi beklenirken, ayrılığı gündemde olan isimlerin başında Jayden Oosterwolde geliyor. Sarı-lacivertliler, Roma'nın ciddi şekilde ilgilendiği Oosterwolde'yle birlikte 7 futbolcudan bonservis geliri bekliyor.
Sözcü'nün haberine göre; sarı-lacivertlilerde başkan adayları Aziz Yıldırım ve Hakan Safi'nin öncelikli hedeflerinden biri oyuncu satışı konusu olacak.
Takımda istenmeyen futbolcuların yanı sıra bonservis geliri elde edilecek isimler de bulunuyor. Bu futbolcuların başında ise Jayden Oosterwolde geliyor.
FENERBAHÇE 7 FUTBOLCUDAN BONSERVİS GELİRİ BEKLİYOR
Roma'nın talip olduğu Oosterwolde'nin yanı sıra Ederson'u da Suudi Arabistan'dan isteyenler var. Real Betis, Sofyan Amrabat'ın opsiyonunu kullanmak isterken; Archie Brown, Dominik Livakovic, Dorgeles Nene ve Fred de transferin gözde isimleri konumunda.
HEDEF 100 MİLYON EURO
Fenerbahçe'nin yeni yönetimi, söz konusu 7 futbolcunun satışından 100 milyon euroluk bonservis geliri hedefliyor.
Ferdi Kadıoğlu: Fenerbahçe'yle çok fazla görüşme yaptık kulübü gerçekten çok seviyorumFenerbahçe
Hakan Safi'den flaş açıklama: 1 sene içerisinde sonuçları göreceğiz
Fenerbahçe II. Aziz Yıldırım dönemi...
Yüksel Yıldırım'dan özellikle Hakan Safi'ye bomba sözler: Boş vaatler vererek...
Sadece bir kulübün ismini verdi: Benim için bir hayal mi? Cevap vermeyeceğim
TFF'nin 1 yıllık faaliyetleri ibra edildi