Aziz Yıldırım hızlı başladı! Fenerbahçe camiasına iki transfer müjdesi
Fenerbahçe'nin başkan adaylarından Aziz Yıldırım kritik seçim öncesi sarı lacivertli camiaya müjde verdi. Yıldırım yapılacak transferlerle ilgili "Önceliğimiz iki tane santrafor almak. Yakın zamanda belki açıklarız" ifadelerini kullandı.
Fenerbahçe'de başkan adayları seçim çalışmalarına devam ediyor. Sarı lacivertli kulübün eski başkanlarından ve mevcut başkan adaylarından olan Aziz Yıldırım, Bursa'da katıldığı etkinlikte açıklamalarda bulundu.
Önceliğimiz iki tane santrafor almak. Yakın zamanda belki açıklarız. Stadyumun yapılması için gerekli izinleri aldıktan sonra projeye başlayacağız. Tahminimce 65 bin kapasiteli olacak.
Futbol aklı konusunda eski sporculardan kurulu bir danışma kurulumuz olacak. Birlikte çalışacağız. Geliyoruz! Şampiyon olacağız. Parasal konuları aşacağız. 20 sene başkanlık yaptık, bir kez bu konuyu konuşmadık. Geçmişte kaynakları biz yaratıyorduk yine yaratacağız.
Fenerbahçe her zaman kaynak bulur. Fenerbahçe sahipsiz değildir, çünkü sahipleri sizlersiniz. Bütün amacımız bu yıl şampiyon olmak. Kuracağımız yönetim kurulu önümüzdeki en az 10 yıla damga vuracak.