Beşiktaş'tan ayrılanlar sezonu kupalarla kapattı
Yayınlanma:
Son Güncelleme
Beşiktaş sezonu kupasız kapatırken, sezon başı ve devre arasında takımdan ayrılan isimler bazı zaferlere uzandılar. İşte detaylar...
Beşiktaş'ın sezon başında ve ara transferde yollarını ayırdığı 5 futbolcu gittikleri takımlarda seznu kupayla noktaladı.
Ara transferde Aston Villa'ya satılan Tammy Abraham, UEFA Avrupa Ligi'ni kazandı. Trabzonspor'un transfer ettiği Ernest Muci, bordo mavili takımla Ziraat Türkiye Kupası şampiyonluğu yaşadı.
Slavia Prag'a transfer olan David Jurasek Çekya Kupası'nı kazanırken, Yunan ekibi AEK'ya kiralanan Joao Mario da Yunanistan kupasını kazandı.
Ara transferde Brezilya ekibi Corinrhians'a transfer olan Gabriel Paulista da kendisiyle aynı soyadı taşıyan kupayı kaldırdı.
Serdal Adalı 'takımda kal' dedi El Bilal Toure kabul etmedi: 5 büyük ligde oynayacağım başkanım!Beşiktaş
Hakan Safi'den flaş açıklama: 1 sene içerisinde sonuçları göreceğiz
Fenerbahçe II. Aziz Yıldırım dönemi...
Yüksel Yıldırım'dan özellikle Hakan Safi'ye bomba sözler: Boş vaatler vererek...
Sadece bir kulübün ismini verdi: Benim için bir hayal mi? Cevap vermeyeceğim
TFF'nin 1 yıllık faaliyetleri ibra edildi