Avrupa'ya gelmek istedi! Beşiktaş devreye girdi

Beşiktaş Flamengo Fenerbahçe
Avrupa'ya gelmek istedi! Beşiktaş devreye girdi

Flamengo'da yakaladığı başarıların ardından kariyerine Avrupa'da devam etmek isteyen Filipe Luis için Beşiktaş devreye girdi. İşte detaylar...

Sergen Yalçın ile yolların ayrılmasından sonra yeni teknik direktör arayışlarına başlayan Beşiktaş, önceliği yabancı hocalara verdi.

Listesinde çok sayıda isim bulunan siyah-beyazlılar, adaylar üzerinde detaylı bir çalışma içinde.

En doğru tercihi yapmak isteyen ve "Hata yapma şansımız yok" diyen Başkan Serdal Adalı'nın ince eleyip sık dokuduğu öğrenildi. Dino Toppmöller, Ange Postecoglou, Razvan Lucescu ve Oliver Glasner gibi isimleri değerlendirmeye alan yönetim, öncelikle Alman Toppmöller ile temasa geçmişti.

Avrupa'ya gelmek istedi! Beşiktaş devreye girdi - Resim : 1

FİLİPE LUİS, TÜRKİYE'YE GELMEYE SICAK

Sabah'ın haberine göre; siyah-beyazlıların ardından Filipe Luis ile iletişim kurduğu kaydedildi. Fenerbahçe ile de adı anılan Brezilyalı'nın Türkiye'ye gelmeye sıcak baktığı ifade edildi.

100

Rio de Janeiro ekibi Flamengo'da hem Copa Libertadores hem de Brezilya Ligi kupasını kaldıran Filipe Luis, beklenmedik şekilde mart ayında yönetimin kararıyla görevden alınmıştı. Şu anda boşta olan 40 yaşındaki çalıştırıcı, Flamengo'da çıktığı 100 maçta 2.10 puan ortalaması yakaladı.